Blåsig men vacker söndag

Vaknade av sötnosens pussar på min hals. Underbart sätt att vakna på. Han hade gjort frukost och tagit med ut på balkongen. Drog på mig mina shorts och mitt navylinne och gick ut och satte mig. Varmt och skönt men dock lite blåsigt som gjorde det lite kyligt efter ett tag. Men det finns inte ett enda moln på himmeln och det är över 22 grader i skuggan så det blir nog en varm dag. Sitter fortfarande inne, men jag är lite trött idag så jag väntar med att gå ut tror jag. Oscar ska plugga en stund och sedan ska vi kanske sticka till Finspång och kolla på motocross mästerskapen. Oscar har ju kört massa cross tidigare och har crossen ståendes hemma på landet i skåne. Så det blir inte så mycket körandes nu tyvärr. Tror han saknar det väldigt mycket. Vi hittade en crossbana 8 minuter från vår lägenhet här i Norrköping men eftersom vi varken har släp eller garage så blir det svårt för oscar att frakta crossen till och från banan. Tyvärr. Har bara sett honom köra i hagen hemma, skulle vilja se honom köra på bana också. Blir nog tid för det också i sommar =)

Helsingborg spelar bortamatch mot Trelleborg idag kl 16. Hoppas på 3 nya poäng där, men förhoppningsvis ska det väl inte vara så svårt. Men har jag lärt mig en sak så är det att aldrig underskatta ett bottenlag. =P Mitt kära HIF har kämpat på bra de senaste matcherna och jag hoppas att de får lite spel även under EM-uppehållet. Men det ska nog bli lite matcher i svenska cupen tror jag. Jag hpller tummarna som vanligt och har radion på. Uppdatering om matchen kommer senare under matchens gång :)

Ha en trevlig dag alla och ut i solen med er =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0