Hemma.

Hemma från skolan. Det har varit en lång dag, men rolig. Vi har fått dela med oss av sådant som vi tycker är roligt och som ger oss livskraft. Jag hade nog inte läst studiehandledningen riktigt ordentligt, för att rita mangagubbar är verkligen inget som ger mig livskraft. Jag borde pratat om dansen. Det är det som ger mig livskraft.  Men men. Who cares.
Mår inte alls bra idag känner jag. Har världens huvudvärk och mensvärk och känner mig febrig och frusen. Det blir ingen powerpilates för mig ikväll, måste ta igen mig. Har en ganska stor diskhög sen igår oxå som jag inte tog då, sen tänkte jag göra någon smarrig fläskfilégryta eller något ikväll. Oscar har labb och sen verkstad så han kommer inte förens halv 11 typ. Men det är ganska lugnt för jag behöver lite tid för mig själv. Det är mycket på tv ikväll också, vet inte vad jag ska välja :P haha, dagens i-landsproblem. Men det är både Semi1 i Eurovision, Desperate houswives och Stormchasers samtidigt. Suck. Semi1 kan jag välja bort eftersom sverige inte är med idag utan på torsdag. Så det blir till att zappa mellan de två sistnämnda. Blir nog bra.

Blir nog faktiskt till att gå och diska och göra mat med en gång, är superhungrig och jag har ju bara mig att ta hänsyn till ikväll. oscar får äta när han kommer. Världens svartaste moln är påväg hitåt.. usch. mer regn. Det har varit fint väder både idag och igår, trist om det ändras IGEN.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0