Kladdig kycklingrulle..

Igår gjorde jag kycklingrulle till kvällsmat och det var sååå jäkla gott. Min vitlökssås blev oerhört mumsig :) Men idag när jag skulle äta den överblivna rullen i skolan så insåg jag att brödet hade blivit alldeles kladdigt i botten.. skitäckligt. Så det blev till att äta upp kycklingen och grönsakerna med kniv och gaffel istället, men det gick ju bra det oxå. Tyvärr blev jag inte särskilt mätt så det blir till att hem och käka lite snabbt innan jag sticker ut till Lindö för att träffa familjen.

Nu sitter Elin och jag är på våra datorer och skriver för fulla muggar. Eller ja, hon gör :P jag är färdig med mina två delar nu tror jag så jag väntar på att hon ska skicka sitt så vi kan sätta ihop det och sen börja på diskussionen :) Hoppas att vi snart är klara med den. Orkar inte skriva mer nu. Som om jag behöver ledigt egentligen efter en vecka i Helsingborg.. haha, nej.. men de tär så fint väder ute och jag vill njuta medans jag kan =P


Nu stinker jag verkligen vitlök. känner det utan att ens ha öppnat munnen och då är det nog väldigt illa =P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0