Kubbnight och äppelkaka

Efter barnpassningen igår fick jag en förfrågan från min söta lilla Emmie som undrade om vi skulle spela kubb i parken. Jag, Oscar och Johannes begav oss till parken efter vi ätit upp våra pizzor, mötte Emmie och letade upp en öppen plats där solen lyste och satte upp vårt kubb. Emmie och jag utklassade killarna alla tre gångerna. Girls rule!! Även den sista omgången, som förövrigt typ tog 45 minuter för alla bara kastade utan att få ner än jävla kubb, när killarna hade fått ner 3 av våra 2 kubb och vi inte hade fått ner en enda, så vände vi - slog ner alla deras och vann. Uuuuuutklassning!!! =)

   

Efter utklassningen gick jag och söta Emmie hem till henne och lagade äppelpaj och kollade på Den otroliga vandringen. Jag har inte sett den filmen sen jag va typ 12 eller något och den är så otroligt mysig och himla rolig. "Lädlappshunden"
"En sak har jag lärt mig: tårta och polyester går inte ihop"
"Jag är så begåvad att jag förvånar mig själv"

    

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0