Lördaaag

Idag är det underbart väder ute men det blåser utav bara helvete så det är nog inte så behagligt att ligga ute och sola heller :( Jag är grymt trött idag, har drömt mycket konstiga saker inatt och inte sovit så bra, vaknade med huvudvärk som fortfarande inte har släppt. Har bara lust att lägga mig i soffan och glo på en film, men jag är så trött på alla filmer som jag har så jag vet inte vad jag ska titta på. Inget kul på tv heller. Har suttit och pluggat lite, skrivit ihop vårt utvärderingsunderlag till måndagens seminarium. Har lust att åka till stan men det är ingen som kan följa med. Alla tentapluggar just nu utom jag. Oscar sitter i skolan med Frank, Johannes och Olle och pluggar där. Emmie pluggar, Sofie pluggar, Emma har besök. Ingen kan leka med mig. :( Men men, Sofie och Oskar kommer hit ikväll och ska äta mat och kolla eurovision med oss så jag får väl hålla mig tills dess.

En Friday night out(fit) kommer senare oxå, glömde ju lägga upp den igår.

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, men vad klagar DU om? Det är ju vi som måste plugga som ska klaga! Kom hit och läs lite väg- och trafikteknik med dig. =P Tycker om dig... Kram!

2008-05-24 @ 16:01:59
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0