Lördagkväll

En underbar lördagkväll lider mot sitt slut. Oscar kom hem strax efter halv 7 och vi åkte med en gång till Willys och inhandlade lite nödvändigheter så vi klarar oss fram till sommaren förhoppningsvis. Sen tände han grillen medans jag diskade upp i köket och förberedde hamburgarna, grillade hemmagjorda hamburgare. Blev asgott. Hamburgare med salsadressing och ananasskiva. Riktigt gott :) Sen tog vi vars en shott och kollade på film och nu är det hockey.
Oscar överaskade mig med att vara hemma imorgon :) Han ska visserligen sitta och plugga en stund på förmiddagen men sedan ska vi kanske iväg på en lite utflykt till Finspång. Det är SM i Motocross där, något som passar Oscar bra och jag är ju världens bästa flickvän och följer med honom på hans intressen ;) Ska faktiskt bli väldigt roligt. Hoppas det är lika fint väder imorgon så kan jag passa på och sola lite samtidigt ;) Har faktiskt fått färg idag och ändå låg jag bara ute i 20 minuter eller så. Solen tar som fan just nu.

Nu ska jag kolla lite hockey och sen väntar kudden och älsklingens varma och underbara famn. Natti.



Bilden tagen på kusinens bröllop i augusti 2005

Kommentarer
Postat av: Em

Motorcross är ju skitkul! =) Det måste du lära dig att tycka om, inte bara för din andra halvas skull. Ha en underbar morgondag! Kram..

2008-05-11 @ 01:30:06
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0