Måndag morgon med vackert väder.

Ligger fortfarande kvar i bäddsoffan uppe i (vad som brukade vara mitt gamla rum) gästrummet. Ligger och tittar på Oprah och funderar på om det kanske är dags att göra mig iordning om jag ska hinna? Väntar på att Nicole ska ringa så vi kan åka till stan. Måste köpa present till en viss syster som fyller år imorgon. Lillasyster nummer 2 ska möta mig i stan när hon slutat så ska vi gå och köpa något ihop. Får se vad vi kan hitta. :)

Även idag är det underbart väder. Känns som att det verkligen snart är sommar. Kan inte fatta hur fort det har gått. För lite mer än en månad sedan så va det påsk och 10 minusgrader och massvis med snö, inte en enda antydan till ett löv på träden och nu har nästan alla träd slagit ut och det är så himla fint. När Nicole och jag skulle hem från stan igår så körde vi genom Pålsjö skog. Den vackraste sommarvägen som vi har i Helsingborg förutom strandpromenaden. Vägen genom Pålsjö skog är en allé med utslagna träd runt omkring en. Underbart vackert. Var tvungen att visa er så jag letade upp en bild på Helsingborgs hemsida.



Jag älskar mitt Helsingborg. Igår satt jag och Nicole tillsammans med bland andra Pada, Sanna och Wall nere på gröningen och mös. Tyvärr va det lite kallt så vi gick hem tidigare än tänkt men vi fick mycket gjort hemma oxå, haha. Innan vi stack hem hann vi spela lite bränboll, det har jag inte gjort på år och dar alltså. Inte sen gymnasiet tror jag. Men det va grymt kul att träffa Pada och Sanna igen. Snecker den rackaren kom inte förens vi hade gått, ca 1,5 timma efter vi skulle varit där =P men jag fick ju träffat honom i lördags så jag är nöjd. Ska bli en rolig sommar återigen med dem.

Nu är det frukosttajm.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0