Morgon... orka?

Tisdag morgon. Mina ögon är alldeles svullna efter gårdagens (kvällens) bråk. Inget jag vill prata om och inget ni behöver kommentera. Bråkar gör man ibland. Det är aldrig roligt, det är rentutsagt ett helvete att bråka med den man älskar. Finns inget värre än det. Men ibland gör man det och då får man ta konsekvenserna av det dagen efter, jag som tjuter som en stucken gris har idag alldeles svullna och röda ögon. Väldigt läckert, och passande med tanke på att jag har en eventuell presentation att göra för klassen. Då vill man verkligen se ut såhär. Men jag orkar inte bry mig idag. Jag är så skoltrött och 0 motivation att jag bara går dit och är där. Orkar inte lägga ner energi på något just nu. För trött för det.

Ja, idag är det då den fasade Alla-kan-dagen. Dagen då vi ska ta med något vi gjort eller visa upp något vi kan. Vad gör man på ett sådant seminarium? Susanna rotade i sina lådor och hittade sin gamla pärm från BF och ska idag visa instruktionerna (alt. visa hur man gör) till hur man ritar en manga-gubbe samt att visa hur den ska se ut när den är klar. Det lär nog gå ganska fort hoppas jag. och förhoppningsvsis smärtfritt.

Nejni. Nu kan jag inte sitta här och dega längre. Jag måste käka frukost och hinna inom statiol innan jag sticker, vi skulle tydligen ha med oss fika till seminariet. det skriver dem på kvällen innan. För det är ju verkligen alla av oss som har bullar undanstoppade i frysen... suck. Måste leta upp mitt täckstift oxå och göra det bästa av mina ögon. behöver ingen röd ögonskugga iaf. Inte för att jag hade tänkt ha det annars men ändå...

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0