Nu bär det av..

.. till stan. Själv. Struntar i vilket, måste bara få komma ut en liten stund. Ska se om jag hittar någon fin klänning eller kjol som jag kan ha på syrrans och petters studentfester. är såå sugen på skjortklänningen från H&M men det är väl inte riktigt festmaterial direkt. Får se vad jag kommer över. New yorker kanske har någon billig fin klänning :)

Monika ringde precis, så glad jag blev. Hon tackade så mycket för kortet och MMS:et hon fick av Oscar, skickade från min telefon eftersom hans är från stenåldern ;P Hon är världens goaste svärmor :) Förhoppningsvis kommer de upp nästa helg så jag har någon att umgås med när oscar tentarpluggar, måste bara hinna med att packa och sånt men det kan jag ju göra i veckan. Har ju bara två skoldagar kvar: måndag och torsdag. Sen har jag sommarlov. Ska vara barnvakt på fredagkväll oxå annars har jag inget planerat så nog ska jag hinna med att packa och flyttstäda oxå =)

Nu bär det av till stan, pussar.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0