Ny vecka, nya tag

Jajemen. Nu är det måndag igen och en ny skolvecka har jag framför mig. Det kommer att bli en intensiv vecka för oss. Deadlinen för b-uppsatsen var egentligen igårkväll men den blev flyttad till onsdag kl 20. Så jag ska sätta mig nu och gå igenom vårt band och se om jag kan hitta några citat vi kan använda oss av. Sen har jag verkstad kl 13-17 med basgruppen. Vi vet inte riktigt vad det innebär men det handlar om grupparbete och innefattar tydligen skapande verksamhet och bilder och så. Jag har fundilerat massvis angående detta och jag tror att det handlar om hur vi kan använda oss av bilder och teckningar som hjälpmedel i vårt arbete, bla inom samtal med barn.
Imorgon går jag också ganska länge tror jag. Vi har först utbildningsplanering mellan 8-9, sen 9-15 har vi Alla kan seminarium. Fasar lite för detta alltså. Vet inte alls vad det kommer innebära mer än att vi skulle ta med något och visa för klassen, något som vi är bra på eller nåt. Aja, det får bli som det blir. Onsdag jobbar vi det sista med uppsatsen innan vi lämnar in den. Och på fredag går vi 8-15 och då börjar de kreativa seminariumen. Detta är också ett fasmoment.... Blää. Men men. Jag kan inte göra något åt seminariet, det är bara att genomlida och göra det bästa av det. Kommer gå skitbra. Vi ska bara bestämma vad vi ska göra, haha. Vår planering är lite off.

Nu är det dusch och frukost, sen plugg och skola, sen träning. Oj vilken dag.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0