Onsdagsskvaller

Denna veckas onsdagsskvaller kommer från vårt alldeles egna Sverige.
Som jag har längtat efter denna nyhet!! Jag är fullkomligt förälskad i svenska kriminalfilmer som Livvakterna, Tredje vågen, Rånarna, Hotet och Noll Tolerans. Däremot har jag aldrig varit lika förtjust i Beck-filmerna. 

Nu släpps nyheten om att Jakob Eklund har skrivit på för att filma sex nya filmer som polisen Johan Falk. Den första filmen ska ha premiär 2009 och det är samma regissör som gjort de tre första filmerna som  nu gör den första av dessa sex. Aftonbladet skriver att de resterande fem filmerna kommer att ha premiär på TV4. Susanna can't wait =D


Kommentarer
Postat av: Em

Har jag sagt att jag gillar din nya bloggdesign? I annat fall gör jag det nu. *ler' Jättefint...

2008-05-21 @ 13:21:02
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0