Pappafirande

Nu är vi tillbaka igen i Helsingborg efter ett dygns firande av kära pappas 50årsdag. Vi började tidigt igår morse med sång och presenter och åkte sedan iväg på utflykt och hamnade, som planerat - fast utan pappas vetande, på Ästagård utanför Tvååker i Halland. Där mötte moster och hennes familj upp tillsammans med min älskling och syrrornas boys. Vi lekte lekar och hade det jätteroligt. Vi delade in oss i två lag, körde tjejerna mot killarna, och gjorde allt från frågesport, till att rida mekanisk tjur och köra en person i en skottkärra på en smal planka över en damm. ALLA blev dygnsura kan jag tillägga men fasiken va roligt det va :P Bilder på detta kommer så småningom. Farmor och faster är här just nu så firandet är inte helt över. Så det dröjer nog några dagar innan det kommer bilder från firandet tyvärr. Men jag lovar att lägga upp dem så snart jag kan.

Ikväll ska jag träffa älskade bästis. Antingen blir det utgång eller bara filmmys hemma, får se vad hon känner för. =)
Ska bli underbart och träffa henne och bara snacka massa skit och sånt :) Älskade bästis. <3

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0