Redan fredag

Idag, för en vecka sedan, fyllde min pappa år och vi var på Ästa gård i Halland. Det är en hel vecka sedan. Tiden går så fort, men det är bra för då är det snart sommarlov och jag får åka hem. Men det är några veckor kvar av b-uppsattsskrivande, seminarium, förhoppningsvis jobb någon mer gång (hade hoppats på denna helgen men de har inte hört av sig), besök från skåne och lite fester blir det också :)

Även idag är vädret underbart och förhoppningsvis varmt ute. Enligt aftonbladet så kan det bli värmerekord idag, det tycker vi om :) Ska åka och träna alldeles strax, blir ett corepass. Sen ska jag nog ner till stan och sola, sen hem och plugga. Måste bli klar med människans utveckling idag. Så kan jag ta helgen till att vara ute i det fina vädret =) Men får nog vara ute själv eftersom Oscar har tenta på måndag så ska han sitta och plugga hela helgen... trist.

Ha en underbar dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: M a t h i l d a

Svar: Tack! Jag har gjort min header själv :)

2008-05-09 @ 11:56:17
URL: http://mathildaaas.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0