Rensning pågår..

Verkar som om vi kanske flyttar hem en dag tidigare än beräknat, redan på måndag. Oscar har bestämt sig för att inte göra tentan på måndagen så vi får hela helgen ihop på Gullhäll innan vi åker istället. Myspys. Vi är mitt uppe i all flyttstädning. Har rensat byrån och klädkammaren och är på garderoberna nu. Det ligger saker överallt i hela lägenheten, ser förjävligt ut. Men det blir ju så när man ska hyra ut sin lägenhet över sommaren - då behöver de plats för sina grejjer. Men det är bra för oss oxå för man hittar saker som kan slängas!!

Tog en paus i all städning och gick till donken och köpte glass med ahlgrens bilar. Massa gott. Fick mig även en liten hamburgare, så jävla hungrig va jag. Men nu väntar sängen. Oscar har tenta imorgon och jag har opponering/slutseminarium. Kl 17.00 imorgon har jag sommarlov. Underbart!

natti.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0