Saknad.

Hemma igen efter en händelserik dag. Var och träffade enhetschefen på LSS verksamheten på Maria Park vid halv 12, fick titta lite på schemat och fick en inblick i vem jag eventuellt ska jobba med i sommar. Lite skrämd  blev jag allt, blir en väldigt stor utmaning att arbeta med henne. Ska dit och träffa henne och en annan assistent imorgon bitti och se hur det går. Efter det ska jag bestämma mig. Jag känner att om jag varit några år äldre och haft lite mer erfarenhet av personlig assistans så hade jag inte tvekat att ta detta. Men det känns som en lite för stor utmaning för mig. Men det återstår att se.

var och kollade på systerns slutproduktion precis. Hon är lätt bäst i sin klass. Vilken teknik hon har ;) Det är min syster det. Roliga danser och karaktärer. Saknar dansen otroligt mycket när jag tittar på henne. och i slutet av deras föreställning spelade de Graduation, friends forever, eller va den nu heter och det var svårt att hålla tillbaka tårarna. Den spelade vi i klassrummet på vår student och även på klassresan. Saknar gymnasiet, saknar klassen och vänskapen så som den va då. Nu är allt annorlunda, inte alla som är vänner längre och så. Det är riktigt tråkigt. Satt och tänkte tillbaka på klassresan och på andra underbara stunder vi hade och.. ja, det var svårt att inte gråta. BF3A kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat.





Kommentarer
Postat av: Michaela [Dorthonion]

Tackar :)

2008-05-06 @ 22:12:21
URL: http://dorthonion.webblogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0