Shopping, oh yeah

Guud va jag är stolt över mig själv denna tisdag! Jag gick upp samtidigt som Oscar kl 9.45 och 45 minuter senare stod jag på löpbandet på gymet =) Fick bara ett infall så Oscar släppte av mig vid gymet när han stack till skolan. Gick lite på bandet, körde lite olika styrkemaskiner och så. Känner mig väldigt duktig! Får se om det blir powerpilates ikväll oxå.

Sen träffade jag Elin för en runda på stan. Blev lite shopping. Köpte ett par trosor och en klänning till de kommande studenterna till mig, och ett par linneshorts och ett linne till oscar. Får se om han vill ha dem. Hoppas det. Han kommer bli så fin i det! Just nu sitter han i skolan och skriver tenta, sitter här och håller tummarna för honom.

Denna klänningen köpte jag, men det är lite grönbeigt i den oxå, så den är inte enbart svart/vit som på bilden. Kostade bara 98:- så tyckte det var ett helt okej val. Hoppas bara det blir fint väder så jag kan använda den =P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0