Sista dagen

Underbart. Idag är det sista dagen i skolan! Ska iväg och träffa Elin om en stund, vi ska gå igenom opponeringen. Sedan börjar vi 13.00 och håller på tills typ 17.00, men känner jag vår klass rätt så slutar vi nog tidigare ;P Ska bli så underbart med sommarlov. Behöver verkligen det! Ska bli skönt att komma hem till skåne och få vara hemma med nära och kära hela sommaren. Njuta av, vad de säger kommer bli, den bästa sommaren på länge. Vädermässigt. Och det kan man ju hoppas, för förra sommaren regnade ju bort.

Vaknade med riktigt svullna ögonlock idag. Ögonen är helt torra och bränner lite. Tror jag brände ögonlocken i solen igår. Ajaj. Får försöka sminka över det så gott det går. Nu sitter jag och äter en liten frukost och ska snart bege mig bort till Kåken för sista gången denna terminen!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0