Sista inlägget

Här kommer mitt sista inlägg under min vistelse i Helsingborg. Har börjat packa ihop mina saker för att vara färdig till tåget som går halv 12. Ska först träffa Nicole på knutpunkten kl 11 så vi får säga hejdå ordentligt. Kanske hinner med en fika eller så.
Det var tidigt upp i morse eftersom jag va ute i Mörarp och hälsade på min eventuella brukare. Har inte riktigt bestämt mig hur jag vill göra, tänkte ta tiden på tåget och fundera över sommaren och jobbet. Det blir nog bra vad jag än väljer men jag måste välja från hjärtat sa pappa imorse och det stämmer bra. Det är ju viktigt att det känns bra för mig med den brukare som jag får, just nu känner jag mig lite orolig över det. Men jag behöver nog bara lite tid och fundera lite.

Kvällen igår blev lite för mycket på slutet. Tack Nicole och tack älskling för att ni tröstade mig. Love you both. <3

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0