Suck Susanna...

Ja, verkligen. *suck* igår skrev jag att jag skulle vara jätteflitig och plugga och städa innan träningen. Gjorde jag något av det? Nej, såklart inte. Så nu får jag spendera onsdagseftermiddagen med städning. Roligt roligt, eller inte. Men det måste göras eftersom Nicci kommer imorgon och då kan det verkligen inte se ut som det gör här just nu. Dammigt och rörigt. Speciellt röriigt i köket just nu. När vi flyttar hem till Helsingborg ska jag ha ett större kök med mer förvaring och större ytor, nu blir det att vi inte har tillräckligt plats och själva köket är inte speciellt snyggt så då orkar vi aldrig hålla det i perfekt skick. Disken är ett ständigt problem, orka lixom =P

Kom på precis att den där rubriken är lite tvetydlig... hahaha. Men jag menar *suck* och inte suck, as in - suck me =P haha. ville bara vara övertydlig.


Hade handledning mellan 8-10 idag. Gick väl hyffsat bra. va så himla trött och irriterad och hade tankarna på annat håll så jag kände mig inte så närvarande. Efteråt fick vi reda på att vi måste gå på alla kreativa seminarium som A ska ha. Det innebär 3 stycken. Kanske inte låter så farligt. Men ett seminarium är mellan 8-17... Jag kan gå på de två första men inte på det tredje för då är vi på väg hem till Skåne. Vi måste åka hem den dagen eftersom det sen är Sofias student den 5e och jag ska förmodligen träffa enhetschefen och provjobba den 4e. och eftersom vi ska packa bilen full och köra långsamt hela vägen till skåne så behöver vi tid på oss. Måste prata med Bett om detta. Men min mail funkar ju inte så jag får prata med henne på måndag på verkstadsseminariet. från och med måndag så har vi bara seminarium kvar. Inget annat. Kreativa seminarium, verkstad, "alla kan", slutseminarium. Bläää. Jag vill bara ha sommarlov nu. Vill inte stå och prata inför 20 pers i 45 minuter. det kommer verkligen inte ta 45 minuter...det kommer ta max 20.

aja, nu ska jag lägga krutet på att städa istället för att irritera mig på annat. så skönt när nicole kommer imorgon så jag får tänka på annat och bara ha kul hela tiden!!! Underbart. Längtar som fan till imorgon kväll 20.15 när jag ska hämta henne från tåget. <3


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0