Torsdagstankar

Oj så trött jag är men Såå skönt att få sova ut lite. Nu måste jag fixa frukost och göra mig iordning lite, sen ska jag träffa Elin i skolan och gå igenom grejjerna till det kvalitativa seminariet vi ska ha på måndag. Kommer nog bli jättebra. Efter det tänkte jag sola en stund och sen hem och städa. Johanna kommer över ikväll och kollar på Semi2 i eurovision song contest.Vi ska hejja fram Charlotte Perelli så hon går till final. Måste även börja läsa igenom den uppsatsen som vi ska opponera på, har inte så himla många dagar på mig. + att jag måste skriva rent sista uppgiften i MU-tentan och skicka in den. Måste bli klar någon gång.

Oj, nu har jag brottom, sitter fortfarande i pjamas och har inte ätit frukost heller. Better get to it. Talk to you later ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

har ni fått veta vem ni ska opponera på?? det har inte vi ännu så man börjar känna sig lite små-stressad... fin design föresten! /Sara

2008-05-22 @ 14:33:49
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0