Tråkig helg

Den tråkiga helgen är nu över och en ny vecka ska börja där skolan ska sluta. Hihi. På torsdag får jag sommarlov. Det ska bli så satans skönt!! Jo, denna helgen har faktiskt varit grymt tråkig, förutom när vi hade Sofie och Oskar på besök. Men annars har jag fördrivit tiden själv eftersom oscar bara pluggat och pluggat hela tiden. Nästa helg blir förhoppningvis roligare om Monika och dem kommer. Men vi får väl se hur det blir, hon visste inte om hon kunde.

Imorgon ska Elin och jag hålla vår korta presentation och sen övning med klassen. Ska bli kul faktiskt. brukar vara nervös men nu känner jag inte av det, än iaf. =P Vi ska göra en power point presentation och det tar ju bort lite av nervositeten för då har de något mer att titta på än oss :P Men det är bara väldigt kortfattat om vår uppsats och de teorier vi valt till övningen vi ska göra, så det kommer gå jättebra :) Vi har schemalagd dag från 8 till 17 men förhoppningsvis slutar vi tidigare, vi vet ju att vi inte kommer ta 2x45 min på oss så vi lär nog sluta 16.15 iaf, senast tror jag.

Väntar på att Oscar ska sluta spela så vi kan gå och köpa en glass innan vi somnar :) Så jag får nog jaga honom från datorn snart, han är helt inne i det.. som vanligt. *suck*

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0