Trött söndag

Vaknade kl 9 och var jättepigg, men Oscar fick mig att lägga mig ner igen, höll om mig och gosade i min nacke så jag somnade illa kvickt igen. Mysigt värre men sen vaknade jag snabbt när Oscar gick halv 10 och då somnade jag om igen och vaknade halv 11. Woops. Men det var skönt att få sova ut. Trots det har jag en liten huvudvärk någon stans och känner mig lite seg. Måste försöka ta mig ut idag och göra något, inte bara sitta inne som jag gjorde hela dagen igår. Får se om jag kan hitta någon som har lust att hänga med en runda till stan, annars får jag väl gå själv - hur tråkigt det än är. Om det är någon som inte vet vad ni ska göra idag och har lust med en runda på stan så kan ni ju hojta.

Vi hade Sofie och Oskar här på middag igår, väldigt trevligt. Grillade hamburgare och kollade på schlagern. Alla va trötta och sega så vi degade mest i soffan och mobbade alla konstiga bidrag. Väldigt trevligt =)

Idag är det även mors dag, vi skickade kort till våra mammor i torsdags så de borde ju ha kommit fram nu tycker man. Ska även skicka ett MMS till mor lilla mor oxå eftersom Halebop är så snälla och låter oss skicka gratis mms hela dagen =) Ska skicka iväg ett till Oscars mamma oxå.
Tror jag ska börja packa så smått idag oxå om jag inte får tag på någon som vill umgås. Har iof hela veckan på mig så jag kan ju börja så smått och kolla över vad jag ska ha med mig och vad som ska upp på vinden osv. Sen ska vi nog få låna Johannes kamera så vi kan fota lägenheten innan vi drar så vi vet hur det ser ut om något skulle hända medans vi är borta. Måste även ringa Holmen och fixa med nyckeln och gå igenom lite saker.

Men ja, nu ska jag sluta mögla här och försöka hitta på något. Ring eller skriv här om någon vill hitta på något =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0