Trötthet.

Gick upp halv 9 imorse för jag skulle träffa Elin kl 10 på skolan. 9.10 fick jag mess att hon inte kunde ses förens 12. Så jag åt upp min frukost, va redan sminkad och färdig då, så jag somnade i soffan och vaknade 11.15, sovit i 1,5 timme. Riktigt skönt. Idag har vi faktiskt kommit ganska långt och är nästan helt klara med resultatdelen. Nu återstår bara lite av analysen, abstract och diskussionen. Sen är vi färdiga. Lite småfix ska oxå göras, kolla stavning och sådant.

Anyway, nu ska jag byta om och sedan sticka till dansen :) Är lite småseg idag så jag hoppas inte att det är ny koreografi, för då kommer jag verkligen inte hänga med ;P haha. Verkar även som om jag får gå själv idag, Sofie hinner förmodligen inte. Trist. :(

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0