Vad är vädrets problem?

Allvarligt. Det har varit högsommarvärme i en vecka nu och nu plötsligt så bestämmer vädret sig för att bli dumt och går ner under 15 grader. Det är 11 grader utanför mitt köksfönster. Jag går inte med på detta. Jag vill ha tillbaka sommaren. Nicole kommer på torsdag och vi hade planer på att ligga ute och sola, åka iväg på utflykter och mysa i värmen. Men nu ser det ut som om vi får sitta inne eller vara ute och frysa precis som när hon brukar komma i november... Hur länge ska vädret hålla på och dumma sig egentligen? Enligt smhi-prognosen för 5 dagar så är det 7 grader på fredag... hoppas verkligen att det stiger sådär plötsligt upp till 24 grader på lördagen. Jag menar, om temperaturen kan dala från 26 grader till 12 grader på bara en dag så måste den väl kunna stiga likadant oxå?  Ge tillbaka min sommar!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0