Verkstad

Sitter i skolan vid en dator i ett tomt rum. Alla studenter har väl gått hemmåt men det är inte dags för mig att gå hem än inte. Jag ska träna afrikansk dans om en timme så får sitta här och fördriva tiden sålänge. Egentligen vill jag bara hem och lägga mig men dansen är ju det som gör mig lycklig, måste få dansa annars kvävs jag.

Har precis haft en jätterolig lektion i bild. Vi har aldrig sådant men detta syftade till att få förståelse för hur skapande verksamhet kan påverka grupper och arbetssätt. Vi målde självporträtt och en stor tavla på en naken man :) Otroligt roligt. Bilder på detta kommer ikväll.

14 dagar kvar - sen hem till Skåne för sommarlov!! Underbart. Är så fucking skoltrött så jag orkar inte med något just nu. Elin och jag måste sätta oss och fixa inför det kreativa seminariet också. Har ingen aning om vad vi ska hitta på där. Bläää. Ahwell, det löser sig. Får surfa runt lite på nätet nu och kolla om jag hittar något bra.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0