Bloggtorka

Jag har verkligen bloggtorka just nu. Har varit hemma i Skåne hela helgen och inte längtat efter bloggen en enda gång = bloggtorka. Har inget att skriva om känns det som. Jag kanske är uttråkad eller något.

Men i helgen har jag inte varit uttråkad iaf =) Vi åkte hem i torsdags och spenderade första natten hos Oscar, åt gåsamiddag med hans familj, kollade på massa bilder från Berlin och hade det jättemysigt. På fredagen hade Viktor kalas med några kompisar eftersom han fyllt år. Det blev filmvisning, massa godis och chips och sen en tur till bowlinghallen. Va jättekul att få vara med och hjälpa till och titta på när de spelade bowling - de små sötingarna. =) Sen gick svärmor och jag en runda på stan innan vi åkte hem. Då kom min mami och hälsade på, stannade och åt middag med oss innan jag och hon körde hem till Hittarp. Lördagen va bästisdag och det va underbart. Shopping, lunch och fest - precis som det ska vara. Denna gången lade vi till Singstar till vårt förfestande och det resulterade i många glada skratt och...ja.. ännu mera dricka ;P På väg ut till krogen kom vi på att vi faktiskt inte skulle orka, så "glada" va vi, haha. Men vi gick iaf inom O'learys och träffade Snecker och co. Så sorgligt att behöva säga hej då till honom, han är en av mina absolut bästa vänner och att inte få träffa honom på 6 månader nu skär verkligen i hjärtat! =( Kvällen avslutades med några tårar av saknad och sen en kebabtallrik innan hemfärd.
Söndagen spenderades hemma hos Oscar några timmar innan vi satte oss i bilen för att köra 4 timmar hem till Norrköping. Och nu är jag hemma efter en dag på praktiken där det inte hänt mycket ;P Morgondagen blir desto mer händelserik hoppas jag!

Skulle pluggat på campus nu på eftermiddagen med den jäkla huvudvärken som jag dragits med sedan frukost i morse hindrade mig. Ska nu skriva lite på datorn istället och få lite gjort där. Nån stans ska man ju börja =)

Ikväll blir det volleyboll och innan dess hoppas jag kunna smita över till Flippis och kolla hennes modellbilder. Nästa gång ska jag med och fotas ==)) Äntligen.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0