En helg i Karlshamn

Jaha, då va man hemkommen från en underbart rolig helg i Karlshamn. Fattar inte hur helger kan gå så jävla fort!! Bilderna är just nu påväg från kameran till datorn så ni får se dem i nästa inlägg!
Iaf så har helgen varit alldeles fantastiskt rolig och Karlshamn, trots dess storlek, var supermysigt! Synd bara att det typ regnade hela tiden.. Therese och jag spelade bowling, vi shoppade, va på kreativum och så festade vi såklart :)

Vi kollade även på Bert den siste oskulden och Mamma mia!! Ååååh, jag älskar Mamma mia! Efter att ha avgudat låten Dancing queen sen jag va liten har jag nu en ny favoritlåt - den har alltid funnits där och varit superbra men det är först nu som jag vet att detta är den absolut bästa låten Abba har gjort - Lay all your love on me! Ni som inte sett filmen, kolla på klippet (heeela) och njut, så underbart. och ja... ni som redan sett den får självklart oxå kolla ;P



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0