Fingers made of ice

Nu sitter jag ihopkurad i soffan med filten runt mig och en kopp varm o'boy i ena handen. Oscar och jag har spenderat de senaste två timmarna med att byta däck på bilen. Det tog en jävla tid för det va fel grejjer o sånt...och sviiiiiiinkallt. Va längesen jag frös så mycket. Mina fingrar och tår va som isbitar, det går lite trögt att skriva men snart får jag nog upp värmen i dem också :)

Strax blir det till att steka lite kotletter och koka potatis, sen ska vi packa ihop vars en väska inför vår nästa resa - Skåne imorgon efter skola/praktik!! =) Ska bli underbart att få träffa Oscars familj, mina systrar och NICOLE!! Saknar henne som fan. Mina föräldrar lär jag inte se mycket av eftersom pappa åker till Californien på fredag och mamma ska vara på kurs i Båstad hela helgen. Hon kommer däremot inom Oscars hus på fredag kväll så vi kan få ses en timme eller så iaf :)

Det är lite dåligt med kommentarer tycker jag ;P Kom igen nu!!


Kommentarer
Postat av: Ewa (Emilia å tjejerna)

OK, då får vi råda bot på den dåliga kommentars-statistiken :-)

Låter som att Berlinresan var härlig!

Ha det bäst!

Häpp!

2008-11-08 @ 01:14:18
URL: http://saraconnemara.wordpress.com/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0