It has arrived!

Igår va kära Emmie här och åt middag med mig och oscar. Va jättemysigt och vi åt chokladpudding efter maten och tittade på På spåret och sen på halva Pirates of the carribean. Efter halva bestämde sig Emmie för att åka hemmåt. Följde henne till spårvagnen och när jag kom tillbaka somnade jag i Oscars famn i soffan och missade resten av filmen. Men jag har för mig att den slutar ganska lyckligt? ;P

Så skönt att få sova ut imorse. Vi gick inte upp förens kl 11 då telefonen ringde och Adde meddelade att han stod utanför vårt hus med min jacka i bilen :) Så glad jag blev då. Så nu har jag min fina röda varma vinterjacka hos mig. Hade den inte varit så himla tjock och varm hade jag gått med den på mig inomhus idag bara för att! Men den får nog följa med ut på en tur senare idag, förhoppningsvis drar vi ner till julskyltningen om Oscar har pluggat färdigt. Annars får jag nog gå själv =/

Nu ska jag också vara en duktig student och fortsätta skriva på min praktikrapport.
Det är hemskt att man måste spendera sina lediga dagar på plugg... Men man hinner ju aldrig annars, så det är tyvärr ett måste. Vädret är hur tråkigt och grått som helst ute så det är ändå inte kul att vara ute. Så det blir bra att stanna inne och vara duktig.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0