It's miiiiine :D

Gjorde ett sista försök och ringde till teamsportia butiken i Mölndal och den fanns! La undan den direkt och pappa hämtar den på tisdag :D I'm soooo fappy! (= fucking happy). Men sen har de inte sagt om jag får den eller inte... men det struntar jag i. Jag ska ha den iaf. 1000 spänn kan jag lägga på en vinterjacka om den är varm och skön och jag kan ha den ett par år. Vill ju inte gå runt o frysa lixom, det är ju dumt. Hoppas jag kommer bli nöjd med den =) Men det tror jag nog.

Nu ska jag sätta igång och göra fredagsmysmat till mig och Mr O. Blir ugnsbakad lax med feta-och pesto röra på, till det serveras tagliatelle och så ska jag försöka mig på att göra en creme fraiche-sås :) Sallad blir det ju klart oxå, och ett glas vitt vin till maten =) Sen chips till filmen ikväll. Får se vilken film vi ska se. Igår såg vi ju mamma mia och den ska jag förhoppningsvis se med Filippa imorgon oxå.

Sitter och tittar på Mr O. han sitter vid sitt skrivbord med sina stoora hörlurar och ritar. han designar något till .... något han bygger ;P haha. ja men orka ha kolla :P Han är så duktig min pojke! =) han har ju klippt sig oxå, det har jag glömt att blogga om. Oscar har alltid haft ganska långt hår, som ni säkert sett på bilderna (annars scrolla ner på sidan så ser ni). Men nu är det kortklippt. Det är faktiskt finare än va jag trodde det skulle vara. har dock inte bestämt mig om det får honom att se äldre eller yngre ut ;P Men söt är han :)

Nu blir det mat.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0