Jag ser det snöar ! =)

Åååh, jag hatar blogg.se ibland. Blir galen. hur roligt är det när man skrivit ett inlägg på ca 15 rader so man är nöjd med och så när man trycker på Publicera så kommer det upp en sida där det står: Sidan kan inte visas, eller något annat sånt.... Suuuuuuuck! Så när jag skulle gå in i inlägget igen (som automatiskt sparas) så va det bara 3 rader av 15 som sparats.. Så jag får skriva allt IGEN.

Underbart snöfall har vi haft här i Norrköping idag. Satt inne på ett samtal och tittade ut genom fönstret och såg små små finglor singla sakta ner mot marken. Intensiteten ökade efter ett tag och och snöflingorna blev bara större och större. Nu ligger det ett liiitet tunt täcke på marken, som säkerligen försvinner vilken minut som helst.. men ändå :D SNÖ! Älskar snö. Att höra det knastra under skorna, få flingor i ögonfransarna och dansa i flingmassan som själv dansar ner från himmeln. Underbart!!!

Nu ska jag smaska i mig lite glass med chokladsås och strössel för att sedan åka ut till Lindö och vara barnvakt åt sötnosarna där ute. Deras mamma skulle på yoga ett par timmar så jag ska va där då :) Massa mysigt att få gosa bebis lite!!


Ah, 15 rader my ass. Orkade inte skriva allt igen ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0