mot en kall och ensam säng

Dit är jag på väg nu. Mot en kall, tom, ensam säng. En stor säng, med fem kuddar och två täcken och jag är 1 liten person som ska ligga där ensam. Hatar det. Speciellt efter såna här avslut på kvällen.....

Filippa och jag har haft en mysig kväll framför tv:n. Käkat gyrosrulle, popcorn och kollat P.s I love you, som fick oss båda att gråta och tycka synd om kvinnan som blev tvungen att sova ensam. Precis en sån underbar film man inte ska se när man är singel eller gräsänka för en kväll... Det känns så otroligt skönt att ha en vän rakt över gatan. Det behös alltid.

Men nu måste jag gå och lägga mig, även fast jag verkligen drar mig för det. Ska tvätta ansiktet och torka bort tårarna, ta på min pjamas och krypa ner på min sida sängen och krama hubert ända tills jag somnar. det är en kille som aldrig låter mig sova ensam. synd bara att han är av tyg...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kanon fin blogg du har! :)

2008-11-28 @ 01:40:27
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: FlippisS

I will always be here for you babe!:)

2008-11-28 @ 15:09:00
URL: http://flippiss.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0