Nu har vi varit duktiga... och busiga ;P

Sitter i skolan med Filippa och pluggar. Eller ja, Filippa pluggar fortfarande. jag har gett upp för dagen. Men har fått väldigt mycket gjort idag! =) Vi satt i bibblan i två timmar fram till de stängde, sedan dess sitter vi i cafeterian som inte ens är öppen ;P Här är svinkallt.
Vi har verkligen varit duktiga idag. Filippa skriver så pennan glöder och jag...ja, jag skriver ju oxå ;P haha.

Busiga har vi varit också ;) hihi. Men det är en hemlissss ;P

Nu vill jag bara hem, är sviiinhungrig och frusen. Ska äta lite, sen ta en dusch och sen blir det nog att vi går ut och tar en drink jag, filippa och sofie. Kanske sätter oss på Hugo en stund och bara pratar. Vi har sagt att det inte blir någon utgång, men man vet ju aldrig. Fast ingen av oss har pengar till det så vi sitter nog bara där ett tag och ugglar innan vi går hem. Känner att jag inte alls har ork till en sen utekväll. Är trött och har ont i nacken. Fattar inte varför det aldrig går över, blir ju galen. Har ringt naprapaten och bokat tid till på måndag för lite knak och brak. Välbehövt knak och brak. För er som inte har varit hos en naprapat så kan jag verkligen rekomendera det. Det är så skönt med massage och när de går på muskelknutorna. Nej, jag är inte sadist. de som känner mig vet att jag är svinrädd för alla smärtor - vågar tillexempel inte tatuera mig eller göra nya hål i öronen ;P även fast jag vill. Men att massera och trycka på muskelknutor..det är en skön smärta! Ni som gjort det vet vad jag menar :)

Jaha, då ska man försöka komma på något att ha på sig också... det är ju bara en drink så egentligen behöver man inte klä upp sig så himla mycket. Men det är ju så roligt. Alla mina jeans är typ i tvätten.. så det får väl bli kjol eller nåt.. Ska man köra den sofistikerade stilen eller mer partystil?? Vi får väl se vad jag kan hitta hemma i garderoben. Majoriteten av mina kläder ligger faktiskt i tvättkorgen och väntar på vår tid i tvättstugan imorgon.

Nej. Nu vill jag hem.

Kommentarer
Postat av: Jess

haha, jadå ;) Ha det super!

2008-11-22 @ 15:47:44
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0