Ömma armar och fingrar

Två timmars aktivt volleybollspelande sitter jag nu här med ömma armar och fingrar. Spelet flöt på väldigt bra idag och stämningen va bättre än på länge! Sånt gillas. Men nu är jag så trött så ögonen går ihop på mig, så det blir till att borsta bissingarna och gå och nanna kudde lite.
Imorgon är det en lååång dag på praktiken. Slutar nog inte förens vid halv 5, hoppas jag får gå tidigare. Pratade med Filippa om att kanske gå en runda på stan och kolla lite tjockjackor och varma skor. Det behövs verkligen. Men jag känner att skorna får vänta lite, måste köpa klart julklapparna först. Köpa klart och köpa klart, har ju inte ens börjat än. Jo, där ljög jag! Presenten till mamma och pappa hämtas ut imorgon :) Men sen är det ganska många till som ska ha presenter. + två som ska ha födelsedagspresenter oxå! Ojoj. Oscar och jag ska nog ta en runda till helgen på julskyltningen och köpa våra gemensamma julklappar. Vi sa även att vi i år inte ska köpa något till varandra i 4årspresent utan lägga de pengarna på att göra något roligt tillsammans istället. Vi har pratat om julbord men det är så dyrt. Får se vad det blir istället. En dagstur till Stockholm som förra året hade varit mysigt. Om någon har ett tips på vad man kan göra för att fira sin 4års dag i Norrköping med omnejd så kan ni ju hojta. Bil finns så vi kan ta oss några mil också. Hade velat ta mig till Skavsta flygplats och ta första bästa flyget härifrån med honom igen, det va så underbart att vara i Berlin tillsammans. Vill iväg med honom igen. Bara gå och strosa och mysa. Underbart.

Nej, nu kallar sängen.
natti på er

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0