Suzy in the city...ehm...village

Nu sitter jag hos Therese i karlshamn =) Vi är lite halvt nyvakna trots att vi varit vakna i två timmar. Vaknade nio och kollade på Bert den siste oskulden =) sen åt vi frukost. Nu har Esapesa precis duschat och vi ska göra oss iordning för en shoppingtur i byn. Är Karlshamn en stad eller en by? Jag har faktiskt ingen aning men jag tror att det är en stad. =P
Körde genom staden lite igår när vi va ute på akt efter öronproppar. Barnen här vaknar typ vid 7 så vi ville ha öronproppar men varken citygross, coop, preem eller statiol hade så det blir till att kolla apoteketidag om vi kan hitta några. Eftersom det förmodligen blir fest ikväll av någon form så kommer vi nog bli lite smått kinkiga om vi blir väckta kl 7 imorgon av de små sötnosarna..för de är verkligen ursöta!

Vi bowlade igår och jag vann stoooort! ;P hahaha. Men Therese spelade grymt bra, mkt bättre än de fulla raggarna som va på några banor bort. Herregud vilka patetiska människor. En av dem kom fram till och pussade mig på axeln och sa att han de slagit vad om Therese skulle få ner några käglor eller inte...skitläskig snubbe. Full och ful va han oxå ;P

Men nu ligger jag nog lite efter i iordninggörandet ;P
Pusshej

Kommentarer
Postat av: cornelia

tack din är jätte fint också med den bruna färgen :D ja det måste vi göra om!!!

2008-11-15 @ 14:37:26

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0