Sveda

Inatt har jag drömt en hiskeles massa konstiga saker ;P haha. Första drömmen va en snällare version av Day after tomorrow, när hela stan springer åt ett håll för att ett stort moln kommer och vi måste kura ihop oss för att överleva. Skumt. Efter kissepausen mitt i natten drömde jag att jag va någon form av superhjälte.. kommer inte riktigt ihåg hela, men jag skulle typ ta mig in i ett hus utan att någon skulle se mig och göra nåt i huset.. också väldigt skumt.. Men det är därför jag älskar att drömma. Man kan få fram en massa saker som inte har ett enda dyft med verklighet i sig, bara fantsidrömmar som aldrig skulle inträffa. Däremot gillar jag inte att drömma läskiga saker. Efter den första drömmen va jag lite skakis när jag tassade igenom vår mörka lägenhet till toaletten. När jag öppnade dörren och skulle gå ut sedan så fick jag nästintill hjärtstillestånd. Ljusen utanför lägenheten gjorde läskiga skuggor på väggarna och jag trodde att det stod någon utanför toadörren. Jag tänkte direkt på mannen polisen jagade igår och att han på nåt sätt tagit sig in i vår lägenhet. Men så va såklart inte fallet. Bara min fantasi. Men jag småsprang ändå tillbaka till sovrummet och kröp ner hos Oscar och sökte skydd i hans varma famn, han gosade ner sig i min nacke och vi somnade tätt.

Jackan som jag tittat ut i rött är slut i min storlek överallt... jävla skit. Jag som va så sugen på en röd jacka. Vit vill jag inte ha för den kommer jag bara skita ner, svart är så...vanligt, marinblå tycker jag inte passar på en tjock vinterjacka... så är det brun och röd kvar. Va sugen på den röda för den fina varma färgen, men den bruna är också snygg. Så just nu lutar det åt den. Om jag inte skulle springa över den röda igen...men det är minst sagt troligt för de får inte in den igen. Ringde till båda butikerna i Linköping, den på väla i hbg, i landskrona, har redan kollat butikerna i norrköping och ingen har den. Möjligt om jag kan be att pappa hämtar den i göteborg om han är där nästa vecka... det ska jag testa. ska ringa göteborgsbutikerna redan nu!!

Fick solat en stund också, så skööönt. Svider lite på min haka dock..men men. Måste ju grunda inför thailand ju. Inte långt kvar nu!!! =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0