Tänk vad en glad vän kan göra

Magen är full med mat, humöret är på uppåtgång - tack vare en glad vän :) Tänk så lite som kan göra så mycket. Att bara få komma ut och göra något annat än sitta hemma och älta saker. Det är de små sakerna som räknas.

Middagen idag blev flygande jacob, så jävla gott. Synd bara att riset kokade sönder och blev typ värsta kladdegröten, haha. Ahja, allt blandas i magen så vem bryr sig! Hade varit annat om vi skulle ha gäster eller nåt men nu va det bara jag hemma. Oscar är i Linköping som sagt och kommer hem sent. Så då va det ännu mera behövligt att komma ut en sväng. Fick mig en film på köpet - A walk to remember. Ääälskar den filmen! Och den kostade bara 59:- på MediaMarkt så jag slog till ;) Blir till att kolla och lipa i helgen ;) Är så festsugen också så kanske kan få med mig någon ut på lördag ;)

Blev ingen träning för mig idag heller... spelade ju iof volleyboll igår, men det va längesen jag åkte till gymet nu. Men med ösregn utanför fönstret, en kraftig huvudvärk och elaka tankar så stannade jag hemma. Kännde helt enkelt inte för det idag. Finns inte orken eller viljan så blir det inget bra träningspass. Tänkte däremot försöka gå på afrikanska dansen imorgon, det har jag inte gjort sedan i våras så det är riktigt på tiden =P

Resten av kvällen ska spenderas i soffan. Systrar i jeans på tv3 och Desperate houswives på kanal 5. Blir till att zappa lite. Sen sängen när älsk kommer hem.


pösshej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch då. Det lät ju inget vidare. Vi får se hur det blir

2008-11-11 @ 23:11:04
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Flygande jacob, det måset jag laga snart..

2008-11-12 @ 08:23:53
URL: http://colorelle.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0