Abgymnic ;)

Idag kom mitt paket och jag påbörjar min resa mot en plattare magen ;P haha. Det låter skitdumt jag vet. Jag sitter just nu med bältet på och det kittlar gott i magmusklerna måste jag säga :) Har varit så himla duktig idag. Slutade kl 14, ringde direkt till älsklingen och sa att jag tänkte vara en underbar flickvän och köra till audi och hämta hans reservdelar eftersom han själv inte skulle hinna det idag. Så hem bar det, packade lite snabbt ner mina träningskläder också, körde genom stan (tog en halvtimme för all jävla kö!!!) ut till audi som ligger i södra delen och hämtade hans clips och pluppar (;P) som han skulle ha till bilen imorgon när han fixar med den. Efter det körde jag till gymet, blev en väldig snabbis där, 30 minuter tränade jag (dock väldigt intensivt) och svetten lackade. Hem igen och duschade av mig och sitter nu med abgymnic-bältet på mig och blir impulsad med ;P Känns skitroligt i magen, först va det obehagligt för det känns lite som tusen nålar fast inte alls lika ont. Men det är verkligen ingen känsla man är van att ha på magen så det tog mig nog 15 minuter innan jag vande mig. Tänkte köra med den nu 30 min varje dag, eller varannan så magen får vila lite + att jag ska träna och bara äta godis/chips på helgen (det måååste jag lära mig att klara av ;P)

Nu har mina 30 minuter gått och det är dags att ta av bältet. Sen blir det lite disk och matlagning och sen en myskväll med Oscar. Det behöver vi efter allt som varit de senaste veckorna. Ska bli underbart. Och om exakt en vecka är jag i Berlin :) Fatta hur glad jag är!

Nu - disk(o?? blir så med musik i öronen samtidigt ;P)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0