återigen snabbt inlägg

Kvällen igår va jättemysig och trevlig. Vi satt hemma hos Martin och Linda och drack te i flera timmar och åt frallor med goda tillbehör och sockerkaka och pratade om allt mellan himmel och gjord. Martin är Oscars kusin som bor här i Norrköping sen ungefär 3 år tillbaka. De hade massor av saker att berätta då vi inte träffat dem sen i juni. Riktigt trevligt och så otroligt fin sekelskiftslägenhet med gamla trägolv och öppen spis som jag blev sååå jäkla avundsjuk på! ;P

Lite sovmorgon för min del idag. Ska vara inne i skolan idag och träffa alla kursare, trevligt. Sitter framför Våra bästa år (som flyttats från 9.50 till 7.00, varför lixom?) och äter frukost. Tog mig en tallrik vaniljyoghurt med müsli, två rostade mackor med marmelad och ett glas proviva. Men när jag tog den första skeden av yoghurten kände jag att den inte smakade bra, trots att datumet inte var utgånget än, så jag slängde yoghurten och tog mig två extra mackor och en banan istället. Det är ganska bra ändå att Våra bästa år är flyttat till såhär tidigt ;P Då hinner jag följa med liiite bättre än tidigare iaf ;P haha

Ikväll blir det lite socionomhäng med några klasskompisar, kanske på harrys för en afterwork eller liknande :) Ska bli trevligt. Men nu har jag ganska brottom. Här sitter jag fortfarande i pjamas med håret på ända och inte ens ätit hälften av frukosten och jag ska gå om en halvtimme. Busy busy. Ha en bra dag så hörs vi ikväll :)
pussar till er

Kommentarer
Postat av: Jazzylicious

Vilket snyggt par :D

2008-10-23 @ 19:57:54
URL: http://jazzylicious.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0