Barnvakt

Nu till kvällens och dagens sista syssla - barnvakt. Sitter nu hemma hos familjen ute på Lindö. Lilltjejen har precis somnat och jag har en ensam kväll framför mig. Tur att jag hittade en påslagen dator med bredband så jag kan sitta här och prata med Nicci ;P Men sen kl 21 är det ju Grey's =) Efter det lär jag säkert somna någon timme i soffan. Ska ju lixom upp halv 4 inatt för att packa ner neccesären och sticka till flygplatsen. Åååh, mitt hjärta bankar av förväntan =) Det ska bli så kul. Äntligen får vi komma iväg och mysa! Ska bli helnice.

Oscar och jag tog en runda på stan innan ocså (oj vilken snygg stavning det blev. kan va för att jag sitter vid ett vanligt tangentbord och inte vid min bärbara dator. det va längesen jag satt vid en vanlig dator och skrev ;P). Köpte mig minischampoo och balsam till resan, ny deo (för den jag köpte sist va asdålig - Dove med guldig kork  köp den inte!!), tandborste till Oscar, halsduk till mig (Ja Emmie det blev den gråa ;P), såna jättesmå klädvårdsborstar som man kan ha i resväskan. Skitsöta! Haha. Sen växlade vi pengar och gick omkring och tittade på lite kläder till Oscar. Men han köpte ju såklart inget ;P haha. Vi hittar säkert nåt till honom i Berlin. Och dit ska vi imorgon!!!!!!!!!!

Ha det nu så bra allihopa så hörs vi på söndag när vi kommer hem!
Puss på er!

(Det blev 3 inlägg mer än vad jag trodde det skulle bli idag, lite kul ;P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg, och cool design. :D

2008-10-30 @ 01:04:41
Postat av: Johanna

Hoppas du får det jättebra i Berlin!!

2008-10-30 @ 12:41:38
Postat av: cornelia

okej. jag fick allt möjligt. kläder, mycket pengar, 3 övingskörsskyltar, 2 backspeglar, smink m.m :D

2008-10-30 @ 20:28:32
Postat av: isabella

du får jätte gärna vara med i min tävling som du kan vinna att få ett valfritt proträtt ritat till dig

2008-10-31 @ 14:43:06
URL: http://metrobloggen.se/isabellatsang
Postat av: Linn

Hoppas du får det trevligt i Berlin =)

2008-10-31 @ 18:47:28
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: ♥Jusse

Gillar headern ;)

2008-11-01 @ 22:42:10
URL: http://mymoments.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0