ByeBye

Om två timmar drar jag till Skåne!! Kommer inte hem förens söndagkväll. Ska bli skönt att komma bort ett tag. Däremot är Niccan sjuk nu och jag skulle sovit där ikväll men får sova hemma istället. Men det går ju bra det med :) Hoppas bara Nicco blir frisk tills på lördag, då ska vi ju festa!! och fota med min nya kamera :)!!

Så det blir kanske inte jättemycket inlägg under helgen. Datorn följer givetvis med och pluggas in när jag har tid. Men jag hoppas faktiskt att jag inte har tid, har så många som jag vill träffa när jag ändå är hemma!
Såg på tågbiljetten att jag ska åka ett jäkla InterCity tåg hela väg hem...suck. Det tar sån jäkla tid med det tåget + att det inte finns eluttag till datorn. så att kolla film är ju inte att tala om, för mitt batteri tar ju slut efter 45 minuter eller så. men då kan jag åtminstonne se halva filmen ;P

ahwell. nu måste jag packa klart det sista!
Bye Norrköping. Hello Helsingborg =D



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0