Dagens inköp

Nu är jag precis hemkommen från en liten shoppingtur med Sofie och Kristina. Skönt att få komma ut lite och träffa folk istället för att bara sitta hemma hela helgen. Köpte mig en ny perfym av Beckham samt hårfärg. Min utväxt är ganska synlig nu och hårfärgen ojämn så det är på tiden att jag färgar det. Tog en lite ljusare nu än va jag normalt brukar och jag hoppas det blir bra, tänkte göra det alldeles strax. Köpte faktiskt en såndär hårfärg som blir klar på 10 minuter, hoppas det funkar =P





Ska bli skönt att testa en ny perfym oxå, har ju haft Sara jessica parkers perfym i 3 år snart tror jag så det är på tiden att det blir lite förändring!!
Kvällen ser ut att bli lugn, Emmie pratade om att kanske komma över och kolla film :) Får se hur det blir med det. Det serveras en fläskfilégryta och filmen är ännu inte utplockad. Får se vad folket säger här. Annars blir det bara en lugn kväll för mig och oscar. Han ska iväg en snabbis imorgon också och lägga på lacken. Jag får stanna hemma och tvätta ;P Sååå kul. Tur att vi tvättar på kvällen så han kan vara med och vika och ta upp tvätten sen åtminstonne.

Luktade ner i förpackningen med hårfärg och tillbehör och det luktade riktigt gott, lite godislukt :) Tänk att ha godisdoftande hår, nice ;) Nu blir det förvandling!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0