Dagens shopping

Idag efter praktiken gick jag genom stan på väg på ICA för att köpa lite frukt och tillbehör till grytan jag ska göra ikväll, meeen jag råkade visst stanna till på lite ställen där jag såg röda rea-skyltar ;P Fynd blev det, dock bara ett reafynd och det va på Lindex där jag hittade denna söta t-shirt. En lite längre och bylsigare t-shirt än jag är van vid, kommer bli snyggt till jeans och stövlar :) På Lindex köpte jag mig även rosa bandet och sminkborttagningswipes; en vanlig förpackning som håller länge men även en liten söt reseförpackning som innehåller 10 wipes - den ska med till Berlin ;) Vidare gick jag till Monki där jag nu handlat för första gången sen de öppnade för lite mer än ett år sedan, så sen är jag ;P Anledningen till att jag gick dit idag var för att jag letade efter ett litet smalt skärp till min nya tshirt som jag ska ha snyggt nere på höfterna ;) Hittade ett grönblått skärp som passar jättebra till t-shirten, nöjd som bara den :) Fick mig även en liiiten svart väska med rosett på som kommer fungera som partyväska där man har med sig bara det nödvändigaste för en kväll på krogen; dvs. legg, pengar, läppglans och en spegel ;P haha

vad tycker ni om dagens inköp?


Kommentarer
Postat av: syren

Det är snyggt!

2008-10-20 @ 18:11:12
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Moa

Tänkte bara lämna ett spår och önska en skön kväll. :)

2008-10-20 @ 18:13:03
URL: http://mooaj.blogg.se/
Postat av: SOLIN

Jättefina grejer! speciellt väskan :)

2008-10-23 @ 16:07:11
URL: http://ssolin.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0