Dagens shopping

Visa mer information
En vit snygg och mysig poncho från Indiska. Blir nog snygg både över t-shirt och långarmat. Och den kommer passa utmärkt tillsammans med mina bruna stövlar och min nya bruna väska som jag inte heller har visat er. Skäms på mig ;P

Övrigt så har jag köpt mig ett minneskort på 2gig till min kamera och en fin kameraväska så jag har något att bära omkring min fina rosa bäbis i :)

Imorgon vid denna tiden sitter jag på tåget. Oscar har varit en gullunge och laddat ner Den andra systern Boleyn - filmen, så den ska jag fördriva tiden med tills jag är framme i Lund där jag ska byta tåg för den sista halvtimmen mot Helsingborg. Har väntat på denna film sen jag läste boken för två år sedan så det ska bli underbart. Jag ääälskar kostymfilmer =)

Nu ska vi laga mat. Blir asiatiskt tror jag ;) Kycklig, ris och asiatisk limesås :) Mums. (Hoppas jag ;P)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0