Dax att sova

Ja, nu börjar det bli dags att dra sig mot den mjuka sängen och mot Oscars mjuka armar och sussa några timmar. frågan är om jag kommer kunna sova eftersom jag sov 1,5 timme innan idag ;P
har pillat med lite olika saker här hemma under kvällen. Börjat föra över lite saker till min nya hårddisk, packat det mesta i klädväg - nästan bara necessären och accesoarerna kvar nu. Men det tar jag imorgon. Då blir det även pluggning att ta tag i. Ska göra en brainstorming till mitt praktikarbete och se hur långt jag kan komma. Min kontakt i skolan är ju långt ifrån över men jag måste ju börja någonstans ;P
När Oscar kommer hem från skolan imorgon vid 13 tiden ska vi äta lite lunch och sen packa färdigt och sen åka in till stan för att växla lite pengar och fixa det allra sista. Ska köpa nåt resekit med liten tandkräm, schampoo och balsam tänkte jag. Sen måste jag köpa mig en halsduk, vill ha en stickad trekantshalsduk, helst i vit..men de jag hittat har inte varit så fina som jag hoppats på. men jag får kolla vidare, annars blir det den gråa jag såg på Indiska. Men jag vill ha en vit eftersom jag har en grå jacka. Blir för lite kontraster annars :/ Annars ska jag köpa svarta lite tjockare nylonstrympbyxor och lite klämmor och tottar. Sånt som alltid försvinner ;P

Ooooh Jude Law på tv. Fast inte så snygg som han är i The Holiday. Där är han ett riktigt dreggelobjekt med sina snygga kläder och sin fantastiska dialekt. Yummy ;)

Nu, sova.


Kommentarer
Postat av: Line

Hejsan!!=)

Köper du kläder från Gina Tricot och H&M ? Isf rekommenderar jag att du blir medlem här --> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=98477

Genom att bli medlem där kan du få presentkort från H&m o Gina Tricot hemskickade till dig. Det enda du behöver göra är att samla poäng! Om du blir medlem inom oktober månad får du börja på 50 poäng !!=)

jag själv är medlem på gratiskläder och jag tycker det är suveränt! :) Lycka till!=)

2008-10-28 @ 23:48:24
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Em

Hehe, menar du att det är något fel på att ha en grå jacka med en grå trekantshalsduk? För mig går det jättebra! =P Åh ni kommer att ha jättekul i Tyskland, slit nu inte ut er bara med alla förberedelser innan ni ens kommit iväg.



Kram till Flickan! =)

2008-10-29 @ 09:27:46
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0