Förkyld

Vissa blir bakis efter sina utekvällar, jag blir förkyld. Och inte lite heller. Låg hela dagen igår och mådde kasst, har dock varit på praktiken idag och mått hyffsat bra. Men när jag satt hos Oscars mormor och morfar tidigare ikväll så började jag känna mig sämre och nu mår jag skit igen. Förkylningar är så jäkla jobbiga. Man blir helt utslagen, speciellt när man får ont i bihålorna som jag har =/

Oscars mormor blev jätteöveraskad och glad när vi kom, så det var superlyckat :) Fick med oss lite mat och efterrätt hem (hönökakstårta och äppelpaj med vaniljsås *mums*) Riktigt gott! Så nu har jag tryckt ner det och ligger i soffan och kollar på Vänner. Oscar ska precis åka och spela volleyboll. Vill så gärna följa med men det är inte värt att äventyra det och bli mer sjuk. Måste försöka bli frisk till imorgon. Men det suger att ligga hemma och sjuka sig.

Men nu ska jag... sjuka mig lite ;P haha. Det blir färjan och CSI på tv ikväll, finns nog en chipspåse i skåpet oxå... ;) Vadå?? Är man sjuk så är man ;P


Kommentarer
Postat av: Sophie

svar:

tack så hemskt mycket! din är också skitsnygg! :D och ja, jag har gjort den helt själv :)

2008-10-13 @ 20:15:29
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0