Hemma :)

Just nu sitter jag hemma i vårt kök i huset i Laröd utanför Helsingborg. Så underbart skönt att vara hemma igen. Jag älskar att vara här. Har idag varit ute och gått en lång runda med mamma i byn och sedan åkte jag och minsta systern in till stan för att möta mellansystern för en fika på Wayne's och sedan en liten shoppingrunda. Köpte mig ett par vantar och en mössa i en varm orangefärg. Underbart fint blir det till min gråsvarta jacka nu i vinter :) Är även sugen på att köpa en kjol på MQ, vill ha en svart med hög midja så det finns ju lite ute att välja på. men Nicole för hjälpa mig välja en fin imorgon när vi ska på stan. Ska bli så underbart att träffa henne och det har varit jättemysigt att spendera eftermiddagen med systrarna. Sofia och jag va och köpte chips och dipp innan så vi ska väl sätta oss i soffan och kolla film sen, förhoppningsvis med mamma och pappa. Alltid mysigt att göra något ihop. Jag hjälper mamma göra en päronpaj till imorgon kväll när moster och hennes familj kommer på besök :) Men då är ju inte jag hemma för då ska Nicole och jag feeeesta!! ==)

Nu ska vi mysa sönder fredagen ;)
Pusshej


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0