I love Björn

En lliten glimt av Björn fick jag när Oscar och jag satt och tittade igenom Robert Gustavssons nya film för en stund sedan. Där satt han så söt och lockig i parlamentetpanelen och log :) Så söt! Längtar tills hans dvd kommer ut strax innan jul, då ska jag kolla på honom varje dag ;P
I övrigt va filmen helt okej, jag vet att han har gjort bättre saker än denna, typ Ur löjlig synvinkel - den är bäst! Men vi hade en mysig kväll iaf, köpte en pizza och en gyrosrulle och delade allt på mitten så vi fick lite av varje. Men ändå har vi massa mat över ;P Så Oscar har en stooor matlåda tills imorgon.

Tvätten är nu hämtad från torkrummet, men jag tänker verkligen inte ta tag i det idag. Får nog bli imorgon, om jag hinner då. Har en del att göra imorgon innan jag kommer hem. Vet ju inte hur länge vi ska jobba imorgon heller. Men jag måste in och betala biljetterna på Resia, sen måste jag skriva min mitterminsbedömning till tisdag, laga spagetti och köttfärssås, börja tänka på packningen inför Berlin och sen är det Volleyboll på kvällen. Känns som om jag glömt något.. Fast betala resan är det viktigaste imorgon!!!

Vi ska lägga oss tidigt ikväll har vi bestämt. Vi brukar lägga oss och lösa soduko tillsammans, mysigt värre :) Fast Oscar och jag har två helt olika procedurer när vi löser soduko, jag räknar och går steg för steg för att inte missa något, Oscar tittar mest på helheten och försöker ta de som är självklara. Eftersom det är jag som håller i pennan och pappret så kommer han alltid in och stör mig i mitt räknande ;P Så numera har vi varsett soduko ;P haha

Nu är det dax!


Kommentarer
Postat av: Em

Haha, kan det vara för att din käre vän är teknolog kankse? Och därmed också en logiskt tänkande varelse till skillnad ifrån resten av vår befolkning? ler lite busigt =P



Tycker om dig Sus... Godnatt!

2008-10-26 @ 23:49:35
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0