Imorgon ;D

Imorgon åker jag hem. Hem till mitt älskade Helsingborg! Åh det ska bli så underbart att få komma härifrån ett tag och tänka på annat och umgås med Nicole och min familj. Hoppas bara inte att hon blir sjuk nu, det hade ju varit riktigt dålig timing. Fast jag sitter ju också iof och bara väntar på att jag ska bli sjuk. Äh, tänker inte dra den historien igen, om ni missat att jag mått dåligt så fr ni bläddra ner till förra eller förrförra inlägget. Däremot har jag precis ringt till vårdcentralen och lämnat mitt nummer och väntar nu på att de ska ringa upp. Ska få lite råd av sköterskan och förhoppningsvis boka en tid för provtagning eller så. Blää, sprutor. Fyfan.

Tog mit lite sovmorgon idag med tanke på hur jag mått de senaste dagarna. Har kommuntubildningen idag och ska gå på eftermiddagen när kuratorerna kommer och pratar :) Ska bli intressant att lyssna på :)

När jag kommer hem idag så har jag massor att göra:
1) Skicka iväg paketet
2) Åka till MediaMarkt och köpa minneskort till kameran
3) Packa
4) Laga mat

Blä. Nu regnar det oxå...

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0