Lördagsmorgon (förmiddag)

Jaja, morgon för mig är förmiddag för någon annan ;P Men när jag har sovmorgon så är det morgon tills jag är tillräckligt pigg för att tycka att det är dag.. ;P haha. Vaknade halv 11 efter att ha sovit ut oooordentligt. Somnade elva igår så det blir mycket sömn, men det behövde jag! Riktigt skönt. Nu känner jag mig som en ny människa, haha! Släpade med mig täcket till sofan och bufflade upp med en massa kuddar, har ställt frukosten i form av varm o'boy apelsin/blodapelsinjuice och mackor på bordet framför mig och tittar på Gilmore Girls. Underbara lördagsmorgon(förmiddag) =)

Är medbjuden på fest ikväll och det låter kul =) Måste dock kolla upp ekonomin lite och räkna efter om jag verkligen har råd, + att jag isf måste ta mig till stan och systemet om jag ska ha något gott att dricka ;P Någon som har lust att ta en sväng på stan idag?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0